18 juni 2006

våg eller lejon

Inte ens planeterna och solen är på min sida, jag har inget sexliv, det var Uranus fel, eller Neptunus eller bådas kanske? Det krockade och var inte bra. Jag behövde någon som var som en tvilling i månen.
Nej fråga mig inte vad jag läste, men det stämmde ju, ja allt med sex och familj. Inte trode väl jag att de skrev om det i stjärnorna. Och tankarna på sex , kanske mest närhet, så där, ja så där nära vart saknat. Jag känner mig ny, nytt som spännande.

På nätet står förrestnen ännu skummare saker, än i stjärnorna då ;-)
”… eller göra klart ett rum för babyn du väntar, eftersom det är en fruktbar period för dig. Du kommer att vara mycket lycklig vid befruktningen av detta barn.
Om du är ensamstående, är det en bra tid att träffa någon att älska. Du kommer att tycka om att gå ut och träffa folk och framför allt att träffa en själs-syster.
Det är också en mycket god tid på det yrkesmässiga planet.”


Ja, smart, jag träffar en själssyster och blir gravid. Intressant. Särskilt med tanke på att jag är ensamstående efter att jag är gravid. Eller ni förstår fats jag inte kan förklara.
Och sedan så stod det så här;
”I ditt känsloliv, förvänta dig familjegräl, vilka du kommer att ha startat. Din partner kunde vägra att ligga med dig, efter att ha fått nog.
Bostadsbyte, med en skyndsam flyttning till annat hem, om gumman eller husbonden kastar ut dig! Dina relationer till det motsatta könet kommer att vara spända.”


I natt tror jag på stjärnor och ser framtiden.
Kram & go natt.

11 Comments:

Blogger superkryp said...

Hej! Jag var här. ;)

Jag gillar din layout-stil. Snyggt!

Och jag tycker att du skriver bra om ett jobbigt ämne.

19 juni, 2006 09:10  
Blogger bless said...

Hej vännen,
jag kan ju kandidera som själs syster i alla fall (och jag är dessutom våg). Det där med befruktningen och erotik sköter du säkert alldeles utmärkt med någon fager och fin yngling.De är ju hur många som helst, hela sommaren är full. Och de är alldeles persikolena och ljuva. Bara att tycka att de är härliga är konstruktivt, och att sedan börja fundera på vad man vill göra tilsammans med dem är ännu bättre för att inte när man väl gör det. Ömt och varsamt. Det kommer någon till dig, hjärtat.


Kram

Stora Syster

19 juni, 2006 09:50  
Anonymous Anonym said...

Varav ditt leende på min site? Av igenkännande?

19 juni, 2006 15:38  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Jag är våg!

...och virrig!

20 juni, 2006 00:17  
Anonymous Anonym said...

Jag är skorpion...

20 juni, 2006 00:27  
Anonymous Anonym said...

Det där med horoskop är lustiga saker. Läste mitt härrom dagen. Då stod det " do och din kärlek kommer att ha en underbar helg med massa härliga stunder" (nåt liknande iaf)
öh ursäkta vilken kärlek? Dök inte ens upp någon som jag kunde kalla min kärlek hur jag än försökte :) och inga "mysiga stunder" blev det heller haha.

well, supergirl was here, kom och hälsa på snart :)

20 juni, 2006 00:29  
Blogger N said...

Hej hej superkryp! Tack för dina ord!

Bless du tar platsen nummer ett som själs syster!
och åhh jag vet, hela stan är full av vackra, i surfshorts : ) ; ) ja de tar visst fel på strand och stad men *me like*

Åsa Av igenkännande och för att tycka om, det smittar mig.

Men Samuel nu får jag ju drömma om en mörk pojke i natt..
och gå och rodna nån annastans.

Sokrates hur är du? Vad jag vet har jag nog inte träffat någon skorpion. Bara läst om *ler*

Supergirl de är livsfarliga också, borde hålla sig borta ifrån dem. Tänkte "ahaa det där tipset skall jag testa" på en förälskelse och fan vad han försvann fort. Helt motsatt effekt. Haha

20 juni, 2006 01:30  
Anonymous Anonym said...

kul - hittade hit via "Vilset barn" som jag inte fattar hur man lämnar en kommentar till - måste man "teckna en ny blogg" för att kunna göra det?

Igår kunde man ju överhuvutdgate inte gå in på sin egen blogg och tex lägga in en ny länk - men idag prövar jag och lägger in din...
återseende!

20 juni, 2006 08:27  
Blogger N said...

Hej Petra!
Här fungerade det att skriva!!

Tittade efter lite snabbt hos vuxet barn och man måste ha blogger där för att komentera hos henne.

20 juni, 2006 09:10  
Blogger nina said...

jag är här! och tackar förvånat och ödmjukt för kommentaren i min blogg. kärlek.

20 juni, 2006 09:15  
Blogger N said...

Nina, men vad rart! *ler*

20 juni, 2006 09:32  

Skicka en kommentar

<< Home