15 juni 2006

Festivaldejta mig

Skall vi på en lång festival dejt tillsammans? Den 28 juni (alternativt 29 om du inte kommer loss innan) till den 2 juli?
Vi får några underbara eller plågsamma dagar att testa vår personkemi på. Vi lär känna varandras dåliga sidor ganska snart i ett trångt tält med kalla nätter med extra påfrestning om det spöregnar och tältet drunknar och vi bli magsjuka. Är det lagom väder kanske det infinner sig ett lagom humör och vi kanske bara upptäcker hur illa vi stinker först när vi är tillbaks på hemma plan.
Hur som helst har vi tillgång till alkoholhaltliga drycker och en väldigt massa konserter och skulle vi inte alls trivas med varann kan vi nog lätt försvinna i mängden, hitta en ny dejt, och glömma att vi sågs. Ok?
Just det Roskildefestivalen om du inte förstod det, men det är inte så noga.
Wacken går bra det med.

Problemet? Du har biljetterna.


8 Comments:

Blogger bless said...

Lilla syster yster, inte vill jag åka på festival. Men jag kan erbjuda på en rastplats längs vägen. Jag återkommer om din meter i inlägget innan, om mina spyor, lite till.

Kram

Stora Syster

15 juni, 2006 15:43  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha! Ha! För en gångs skull önskar jag att man inhandlat biljetter...hade mer än gärna "festivaldejtat" dig, Nora!
Nåväl, än är det inte för sent för dig att få följa med någon trevlig person till Roskildefestivalen: lycka till!

Samuel

16 juni, 2006 00:57  
Blogger N said...

Bless, snälla säg att du bor i roskilde då så slipper jag tält *skratt*

Samuel, tack, kan behövas massor av lycka till och sprid ryktet..haha.

kram på er!

16 juni, 2006 02:04  
Blogger bless said...

Hjärtat, inte riktigt Roskilde. Jag bor inte riktigt i någonting, men på väg till en hel del.

16 juni, 2006 06:50  
Blogger mfp said...

www.metaltown.se lockar mig lite..

17 juni, 2006 17:32  
Blogger N said...

detta lockar så grymt mycket http://www.graspop.com/
men inte resan ditt : /

17 juni, 2006 20:08  
Blogger mfp said...

Ja det fanns en del band jag skulle kunna tänka mig att se.. men som sagt, resan :/

18 juni, 2006 10:45  
Blogger N said...

mm särskilt hem...döden.

18 juni, 2006 10:59  

Skicka en kommentar

<< Home