22 juni 2006

Killing a boy

Kände du?
Märkte du förändringen?
Du känner
visst känner du?
Har du hittat dig nu,
är du där,
tillbaks?
Där du önskade vara
finns du där?
Är du där din dröm var?
Hann jag släppa tanken i tid,
hann du känna
att jag släppte dig fri?
Drömmen,
den som var din
Känner du,
känner du att den finns?

"A girl who's killing a boy
And she left in her own way
And he died in the worst way"


Vad är det som håller dig vaken?
Vilken av alla drömmar dig att fortsätta?

"Take it or leave it
You'd better believe it
You know that it's real
And now you're starting to feel it
We had something good, yeah
and then you go and break it
and break it, and break it, and break it 'til it's gone
And he died on Monday
A girl who's killing a boy"

/ Melody Club

4 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Oavsett ålder, kön, titel eller framgång: vi söker alla kärlek.

Även om vi inte alltid vet det utan dämpar känslan med annat.

Jag längtar ständigt - utan att dämpa utan för att kunna längta!

Samuel

22 juni, 2006 23:47  
Anonymous Anonym said...

jodå han är framme nu. ganska nöjd med resultatet:) vi får se vad som händer på lördag...

23 juni, 2006 00:10  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Glad midsommar och längta vidare!

23 juni, 2006 07:12  
Blogger N said...

Samuel, jag brukar tycka om att längta, det blir någon slags skön förälskelse i sig. Nu är det bara någon annan än mina tankar som snackar sönder hjärnan.

Teddy, får hoppas du får sällskap..inte på dass.

23 juni, 2006 10:33  

Skicka en kommentar

<< Home