30 maj 2006

We slip and slide as we fall in love

Det måste vara något bra skumt med mina hormoner. Men man skulle kunna dra det till att det är Depeche Modes fel, att det är H&M;s fel, att det är Nathan Larsons fel och en okänd kvinnlig rösts fel att jag snart förvandlas till en patetisk trånande flicka.
Helt enkelt så spelades ”Just can't get enough” för mycket på radion när jag blev förälskad i att vara förälskad någon gång så där i tidig tonår och tillsammans med det så ser jag alldeles för mycket på tv, reklam, nu. De där "förälskelsehormonerna" är överdoserade. Så mina hormoner är radio och tv påverkade, eller för att vara mer sann; - Det är musik relaterat att jag går omkring och är så där förälskad och knäpp.


"I just can’t get enough"

3 Comments:

Blogger bless said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

30 maj, 2006 09:47  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

30 maj, 2006 23:08  
Blogger N said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

31 maj, 2006 06:07  

Skicka en kommentar

<< Home