30 april 2006

Anonym ger konstruktiv kritik

Anonym ger konstruktiv kritik i en kommentar.
"Jag hamnade på den här sidan av misstag men kunde ändå inte låta bli att läsa.OK det är synd om dig.Men det hjälper dig inte ett skit att det är synd om dig.Din stackars runkande ex pojkvän söker också kontakt och sex precis som du.Bestäm dig får NÅGOT ta ut en riktning gå åt det hållet, sluta att vara ett offer kort sagt SKÄRP DIG."
Att bestämma sig för något.
Jahaa, just det, precis vad jag gjorde när jag började med denna blogg, men syftet kanske är oklart. Bestämma sig för att utforska "…sökandet efter lust, åtrå och sexuallitet".
Sluta att vara ett offer.. Jag börjar väl nu då – PISS OFF, du ondsinta människa. Jag vill inte ha människor som dig i mitt liv och så länge jag har ett val att välja bort gör jag det, inga mer anonyma kommentarer här inte.

Har någon behov av att komma i kontakt med mig så berätta varför och lämna din mail. Jag kanske hör av mig.

3 Comments:

Blogger Beata Rydén said...

Så tröttsamt med folk som tror att det vet... *suck*
Det e sant att du tagit ett beslut att utforska. Fortsätt med det! Jag har inte blivit utsatt för sexuellt våld, men har haft jättesvårt för sex ändå. Jag skriver om det på min allvarliga och ironiska blogg. Gå in och läs!!

enflicka.blogspot.com

30 april, 2006 04:49  
Blogger Beata Rydén said...

Fel länk!!

enflicka.blogspot.com

30 april, 2006 04:52  
Blogger bless said...

Heja Syster! Du är på väg. Det är bra.

Jag vet inte om mitt lämnade av mejladress ingår i din önskan att veta varför man lämnar den. Om jag var otydlig när jag lämnade den försöker jag igen. För att i den komentareren där jag kortfattat beskrev en tidxaxel över när det hemska hände och återhämtandet, skrev du sedan en kommentar till Joaquim och mig att du skulle vilja komunicera vidare men inte här. Så därför lämnade jag min mejl, fall du behöver fråga något eller lätt ditt hjärta på ett sätt som inte får plats här.

Kram. Stora Syster.

30 april, 2006 07:47  

Skicka en kommentar

<< Home