18 april 2006

Desperat deppig

Inget på tv och "jag kommer leva ensam resten av mitt liv" tankar.

Jag vill inte vara singel. Jag vill inte leva med någon. Jag vill dela nått med någon. Jag vill vara oberoende. Eller va fan, jag vill inte ha så mycket trassel i mitt liv. Jag vill ha det normalt, så där skönt, normalt, bra, utan depressioner, ni vet så som andra har det, Okey?!?

I fell for you
I fell for you Why?
I guess I wanted to play too.

Mitt skrin med silverstoft tröstar mig inte i dag. Ni får inga hemligheter. Ni får inga minnen. Ni får ingenting. Det är inget speciellt med att leva. det är inget vackert med att andas. Det är ingenting.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så hur går det med projekt "mindre trassel"? Har du någon plan? Hur jobbar du för att komma dit? *nyfiken*

19 april, 2006 09:04  
Blogger bless said...

Hallå snäckan, jag vet att det blir lättare, livet blir inte problemfritt, men det blir ennklare och enklare att hantera. Väl det goda, lilla syster. Det är där samtidigt. Kram. Stora Syster.

19 april, 2006 12:11  
Blogger bless said...

Jag menar: Välj det goda och inte väl det goda. Det kommer att bli bra.

19 april, 2006 17:54  
Anonymous Anonym said...

Jag hamnade på den här sidan av misstag men kunde ändå inte låta bli att läsa.
OK det är synd om dig.
Men det hjälper dig inte ett skit att det är synd om dig.
Din stackars runkande ex pojkvän söker också kontakt och sex precis som du.
Bestäm dig får NÅGOT ta ut en riktning gå åt det hållet, sluta att vara ett offer kort sagt SKÄRP DIG.

26 april, 2006 16:17  

Skicka en kommentar

<< Home