17 mars 2006

Passande

Och det är ju förbannat fint med porrfilmsreklam här.
Mycket passande.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det beror säkert på att du har det där webstats4u. Kör med statcounter istället.

17 mars, 2006 07:29  
Anonymous Anonym said...

Jag får inget svar.

Så då är det så. Du vill bli lämnad ifred. Att det kunde bli så fel. Jag ville ju bara ge dig något att äta när du var hungrig, värma dig med min fleece-tröja när du huttrade av trötthet, berätta en vacker saga när du behövde fly från verkligheten ett tag, eller i dansen ge dig lite mänsklig värme när du kände dig ensam.

Istället skrämde jag dig och det blev till bara ännu ett övertramp i raden av alla andra. Att det kunde bli så fel.

Jag funderar på om jag ska säga något. Men det känns som att nu blir det bara fel vad jag än gör. Istället tittar jag till köket ännu en gång. Det ser bra ut. Vid datorn hittar jag min fleece, som jag sätter på mig. CD-skivan har jag med mig. Inget kvarglömt. Inga spår. Nu kan jag gå.

Sedan är jag borta.

17 mars, 2006 08:10  
Blogger N said...

Johnny - statcounter, tack det skall kollas upp. Men jag misstänker strakt att jag får börja använa mildare ord, censurerade för jag tycker mig minnas jag sett likande reklam, från samma men med helt annat innehåll beroende på blogg.

Bellman - jag vet inte riktigt vad jag skall svara dig. Men ja, ibland blir det fel.

18 mars, 2006 03:22  

Skicka en kommentar

<< Home