19 februari 2006

What I Need

If I was twice the man I could be

I’d still be half of what you need

/NIN



Jag har försökt att bara låta tankarna vandra, se vad de finner för något som kan få mig att känna lust. Jag hade tänkt att det skulle komma något erotiskt i novellform där jag vet vad jag vill och vad som händer steg för steg, eller något likande. Men det som kommer i tankarna kan man nog mer lika det vid att jag bara kommer till en scen/akt, där en sak utspelar sig. Men jag vet inte riktigt vad för det ser jag inte för det är ganska luddigt alltihopa.
Det finns två olika första scener av olika slag, jag skall försöka beskriva dem fast jag helst vill gråta och hänge mig åt att tyckasyndommigsjälv känslan.
Jag kommer att börja med att skriva lite osammanhängande vad jag tänker på nu.
Man säger att man inte kan ha en partner som är tankeläsare. Att man måste berätta vad som tänder en och hur man vill ha det. Men jag vill fan ha en partner som är tankeläsare, som vet vad jag vill och det utan att jag vet vad jag vill. Så vill jag ha det, så är det. Och då tänker jag som så att erfarenhet och att tyda en annans kropp (dels för man känner sin egen, dels för att man har träffat många kroppar) är en slags ”tankeläsning”. Helt enkelt så handlar det inte om tankeläsning när jag skriver tankeläsning utan det handlar om erfarenhet, lyhördhet och självsäkerhet på den andras signaler. Det tänder mig i tanken. Någon som kan tända mig. Borde vara ganska enkelt egentligen väl?
Men är lyhördhet, ödmjukhet och ”självsäkerhet” baserad på porrfilmer så raseras nog allt när det kommer till verkligheten, att läsa en annan signaler i verkligheten är att lyssna, se och inte härma något agerat. Där det faktiskt är skillnad mellan njutningsfulla läten och stön av diverse mer eller mindre jobbiga akrobatiska övningar eller ett evigt pumpande så magsäcken vänder sig ut och in. Precis som det är skillnad på en fejkad orgasm och en riktig orgasm. Precis som det är skillnad på en naturlig njutningsfull (kåt) blick och en spelad.
Helt enkelt ser jag en man framför mig som vet denna skillnad som ser och känner och som förför mig. En man som njuter av att jag njuter och inte för att han vet att det leder till penetrering för att han njuter så. Fan det är nog så enkelt att jag vill nog bara ha någon som kan ge någon gång då och då och bara det. Ibland kommer jag att tänka på bdsm, dominans/undergivenhet delen, (det kommer jag att skriva mer om sedan). Men lite kort så fann jag bara att ”tända hjärnan och att planera, att läsa av att tänka, att förföra” bland människor som sagt sig ha bdsm som sin ”grej”. Jag hoppas att jag har fel i det men man vet ju aldrig. Min privata erfarenhet visar en verklighet jag inte trivs med så kanske är det jag tänder så ovanligt att det knappast finns?

Min första något otydliga scen är helt enkelt att bli förförd av en man som inte är förutsägbar men som ser på mig vad jag vill ha.
Vad jag vill ha? Vad jag vill ha, ja det är svårare, det är ju han som skall veta annars är det väl ingen mening med det hela?!

3 Comments:

Blogger RedAngel said...

Tant Raffa rekomenderar: Listor... listor om vad som är bra hos dig, hur sexig du är, hur jävla smart du är, hur stark du är ;)

Sen väg mot den "dåliga" listan, sen granska dåliga listan kritiskt! Who say att det stämmer? Du, dina tankar eller omvärlden?!

And baby...vi e alla sexiga *L* vänd på ditt tänkande...hylla dig själv (eller psyka ner dig själv att du fan e en GUDINNA *S*)

Köp en tight tröja...börja så, sen underkläderna va! Börja som när man va liten & sminka sig framför spegel som en fjant & posa som en star!

Tant raffa har alltid lösningar *S*! Ps. gillar din profilbild.. har den oxå på burken, i ngn mapp! Den e fin som fan!!! Mina stöldgods tar över burken snart :D

19 februari, 2006 19:30  
Blogger RedAngel said...

*S*....nora...den där superlover snubben, som bara lyfter upp en & tar en till himlen, UTAN att man behöver berätta VAD han ska roa sig med...mnja...har väl hittat ngt nära, men likt förbannat så tankeläste han inte perfekt!

*S*...men mnja...hoppet finns väl, fast det e mer när man vart ihop ett tag, som man dresserat dem till att VETA! Bara massa jobb asså *S*...fan aldrig fritid!

Förstår att du tänker på tjejer... för det är väl mer "ofarligt" att tänka på någon som aldrig kan skada en på samma sätt...som ja, det andra könet!
Men...vafan, du har ju börjat fundera mer nu...naaajs naaajs! Kommer bli skitbra, det e jag säker på!

Lot´s a löve and keep on workin it out! AKA TANT RAFFA VA *S*

19 februari, 2006 19:41  
Blogger N said...

*skrattar*
jag får väll hoppas jag träffar gud ;-)

20 februari, 2006 02:10  

Skicka en kommentar

<< Home