16 februari 2006

Anonymous said...

"Fundera över vad som gör dig upphetsad, och försök att inte känna skam över det du känner. Börja smått och vänj dig vid att tänka på de sakerna. Tillåt dig sedan att bli upphetsad, men vänta med att "göra något åt saken" tills du känner dig mogen. Om du inte vet vad som gör dig upphetsad så sök själv upp saker som du tror kan ge resultat och känn efter. Jag tror att allt börjar i hjärnan och den man först måste övertyga är sig själv".

Ajaj, jag gör fel. Börjar med att göra saker åt saken innan jag vet grejen. Och känner skam innan jag ens agerar eller funderar.
Söka upp något? Jag vet inte riktigt vad jag skall söka. Eller jag har sökt så mycket men så fel. Jag tror det är fel i alla fall för att det inte finns. Eller så har jag sökt och funnit men sen kommer skulden och välter omkull allt och jag står där utan lust och tankar på vad, vad det är som fattas mig. Eller förtränger jag bara att kvinnor är vackrast, sexigast av allt för att det är enklast så?




Jag är en ärlig tjuv -jag snodde bilden.

6 Comments:

Blogger RedAngel said...

Tjena Gums...jo det klart, man misstänker ju alltid att det sitter ett pervo i ett hörn & läser *L*!

Har en vännina som kom ur ett jobbigt förhållande, med misshandel & våldtäkt. Detta hade hänt lite innan vi lärde känna varandra!

Sen träffa hon en ny snubbe, hon grät, var livrädd för att hamna under täcket med han! Men samtidigt ville hon. Det här med orgasmer fanns inte i hennes värld, att ens peta på sig själv var uteslutet!

Så vi har dividerat ämnet miljoner varv! Små kaniner eller kålmaskar.. NEJ, ville hon inte höra om heller!

Så då var det mer oskyldiga steg, som att köpa sexiga underkläder,hon hade en stor spegel i sovrummet (läs titta på dig själv i underkläder, allt behöver inte vara rå naket) läsa lite erotiska berättelser...inte porr storys, utan för att bränna igång fantasin!

Mycket tid gick åt att boosta hennes självförtroende...som låg under mattan vid det här laget!Så du är ju absolut inte ensam om helvetet, men det är nog få som vågar skriva om det!

Vet inte om min story hjälper, men kan ju vara skönt att veta att man inte är helt felknullad, finns fler som vart med om samma sak & känner likadant...och jag känner en *S*...kan finnas fler sörrö!

Until the next time...CIAO!!!

16 februari, 2006 03:46  
Anonymous Anonym said...

Det hjälper att veta att det inte bara är jag. Men jag vet i fan om det hjälper att veta att det finns miljoner miljarders elaka män där ute. Det gör mig mest skraj - livrädd.

Vet du förresten vart det finns erotiska berättelser att finna? Googlar jag lär jag väl bara finna porr *suck*

Tack för du läser och skriver!

17 februari, 2006 04:38  
Blogger RedAngel said...

Mnja...minns inte exakt, men googla på det jag trodde den hette & vips hitta jag något (dock belamrat med porrreklam, tyvärr): http://www.erotiknoveller.com/

Där kan du ju välja & vraka typ hetro/tjej osv.

Kolla in snabbt på en till:
http://www.sexnovell.se/?page=kontakt den här hade fler kategorier...du vet, smisk & pisk & allt möjligt! Kanske lite mer preciserad, om man vill hitta rätt i djungeln!

men asså...jag minns inte att det var massa jävla porrreklam då?! Va länge sen...men mnja...man får väl bli lite blind först då & sen läsa *S*!

Sen om jag minns rätt, så hittar man en författare, så kan man ju lusläsa deras verk, så var det förr...som en liten läsbank!

Får väl öga dig igenom sortimentet & se vad du nappar bäst på! Vet inget hur kvalitén är...men hoppas iaf du får ngt bra på kroken!

Ska fråga en liten dam, om hon kan rekomendera ngt annat ställe... återkommer later med uppdatering isf! Är inte så jävla faschinerad av gynekologbilder & allt shitt de hade tryckt upp :S
Det ska ju handla om fantasi för fan, inte fan vill man se kärringar fläka ut sig, det första man ser!
*S* Ja...jag e sån iaf!

20 februari, 2006 01:15  
Blogger RedAngel said...

Idioter finns det överallt & patetiska små nätrunkare...tyvärr kommer man aldrig veta & mnja...man vill helst inbilla sig att så är icke fallet!

Ska fan skriva en skräckis om det sen, hemma på min lilla sida! Du kommer garva dig lila åt helvetet!

20 februari, 2006 01:18  
Blogger N said...

Tackar för tipsen, de kollas upp senare...(om jag inte fegar ur)
Ja fråga en liten dam! Hoppas hon har nått utan utan gynbilder eller skärpig reklam.

20 februari, 2006 02:15  
Blogger RedAngel said...

Ja, det känns fan störande när de skita ner med sina bilder...erotik & massa porrskit?!

Tant raffa don´t like crap! *S* Inte hittat henne än...men söker!
Råka kolla in på en annan blogg, bruden kör på om fittsaft & gud vet vad...?! Asså seriöst, är det sexigt eller?!

Låter mer...äckligt *S*...det blir för mycket, hon låter som om hon snacka p rulle snacket! Naah...tror det va en utav de du kollat in på, man studsa nästan baklänges...är inte så pryd direkt, men det där tog fan priset i osmaklighet (enl. tant raffas humle opinion)

Sen trilla jag in på en bögs sida *ASG*...där va det fan livat i luckan. fast man slapp de gynekologiska utviken eller snack, man fatta ÄNDÅ va han roa sig med!

23 februari, 2006 05:42  

Skicka en kommentar

<< Home