04 februari 2006

Funderingar

När är svårt. Jag får helt enkelt inte till det med mig själv.
Hur gör alla andra, om man inte vill dela sig själv med någon?
När finns tiden att vara ifred? När finns tiden då lusten finns?

Jag har tänkt att jag kanske behöver mer tid, mer mysigt. Mer levande ljus, mer musik. Mer stämmning runt omkring mig. Men det kräver också att jag är ostörd.

Jag tror inte det är bra om det blir fel så många fler gånger i vägen till att finna mitt sexuella jag. Blir det mer fel är jag rädd att jag ger upp. Ger upp att någonsinn kunna njuta sexuellt med mig själv eller andra. Jag vill hellst inte att det händer. Jag vill kunna känna lust och njuta. Jag vill verkligen och sörjer för att jag inte kan känna åtrå, så där spontant utan konstiga tankar som förstör.

Jag har en ledsen fundersam liten flicka inom mig i dag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej på dig!!! Du kan ju inte få kärlek av den du lever med!! Jag blir ledsen o rörd av att läsa det du skriver!! Lämna den du lever med o gå vidare. Jag känner igen mig lite i dig!!! Nu har jag gått vidare o funnit mig själv o är ensam nu efter ett långt förhållande med en massa skit bara!!! Så stå på dig nu. Kram från en ensam men mycket lycklig man.

16 februari, 2006 15:51  
Blogger N said...

Tack för ditt inlägg! Jag börjar känna det som du skriver, att jag inte kan få kärlek från honom något mer, om jag någonsin fått det. men ändå verkar det vara något i mig som hoppas, hoppas att allt detta är en mardröm.

17 februari, 2006 04:45  
Anonymous Anonym said...

Vakna upp!! Finn en pojkvän som vill ge dig kärlek, ömhet, värme o sex. Som inte behöver porr. Jag är man o jag har aldrig behövt porr i mina förhållanden. Ha det bäst

20 februari, 2006 15:23  

Skicka en kommentar

<< Home