06 februari 2006

Förvånad och Deprimerad

Jag känner mig deprimerad när jag läser andras bloggar om sex här på bloggtoppen. Jag får det inte att stämma. Jag får det inte till verklighet. Och skulle det vara verklighet, en spegling av vanliga människors sexuella liv så känns jag så ännu mer fel för då är jag ju fel. Och att känna sig fel, sexuellt fel och vara det, det är deprimerande. Jag är skitledsen för att jag inte fungerar som (påstådda) kvinnor i bloggar om sex.

Så här låter det i mina öron när jag läser andras bloggar om sex.
Självklart har alla som bloggar om sexlivet fantastiska älskare och äkta män/fruar som vet exakt vad den andra tänker och tycker. Sexlivet är alltså fullkomligt. Även om det är ett onenightstands, så är det perfekt. Och orgasmerna är "skakar i hela kroppen", och det av penetrering och analsex?!?
(Varför har jag inte lyckas hitta en enda av alla dessa "tillfredställare" (män och kvinnor)?
Mina vänner har heller inte hittat dem och överhuvudtaget har jag nog inte träffat någon irl som har haft likande upplevelser som "sexbloggarna".
Det upplevs en aningens misstänksamt för mig. Men tänk om, tänk om de där andra har det så bra, så skönt? Då missar jag ju något stort, något fint. Jag vill inte missa. Att missa gör mig mer deprimerad.
Men ändå vet jag inte vad det spelar för roll. Varför jag envisas med att bryr mig om hur andra har det? Om det är sant eller falskt det de skriver. Men på ett sätt känns det oerhört viktigt, så där livsviktigt att sanningen finns. Att jag och andra med för den delen vet vad som är sant eller inte. Att det är lika sant att det är orgasmfejk från början till slut i förhållanden som att det är att "det dryper fittsaft så lakarna blir blöta och sedan för jag in ett finger i hennes trånga fitta". För det är så det ofta låter, det är så andra beskriver sex. För mig passar inte drypandeblötfitta ihop med trångt, för mig är det inte sant. Blöt lika med öppen, och där med kåt och där med större än trång, i alla fall. Kan det var sant, blöt och trång för ett få in ett finger? Fast egentligen är det väl porr de beskriver? Porr som i agera för någon annans skull. Porr som i snedvridet och falskt.

En sak som förvånar mig är hur många, ja det verkar vara minst tusentals och återtusentals människor som sitter framför datorn och onanerar så fort en bild eller ordet kåt nämns. För själv tycker jag ju att det är jättebekvämt att bara sitta och skriva vid en dator.

3 Comments:

Blogger RedAngel said...

*ASG*...kände att fan, jag måste klottra igen! Har ju nätraggat va, så ibland har man fått för sig att OKI...addar dig på msn!

Webcam? Oki, why not...sen plötsligt sitter man med en jävla runkare online?! Jo, jättefriskt?! Urgulligt?!

Sen får man spaltmetrar "sexstorys" när herr kåt knacka på din dörr, eller vad fan de drar ihop?! Och jaha?! Syftet med det messet man fick var då...att man skulle förvandlas till en extremt kåt brud & bara skrika DU & JAG imorgon kväll?!

Säger bara...vissa människor...är fan totally fuckd up!

13 februari, 2006 02:23  
Blogger N said...

...eller för lite fuckd up :-o

hehe

16 februari, 2006 01:19  
Anonymous Anonym said...

Man kan nog vara blöt o trång samtidigt. När en tjej blir upphetsad så sväller hon där nere och kan därför kanske kännas trång fast hon är blöt. Nåja. :-)

10 augusti, 2008 15:38  

Skicka en kommentar

<< Home